maandag 15 mei 2017

We have a winner!

De give-away liep gisteravond ten einde.
Ik zette de blogreacties op een rijtje, gaf iedereen een nummer en begaf me naar random.org.
Enkele klikjes later rolde dit uit de bus:



En bij dat nummer hoort deze reactie:



Proficiat, Agnetha!

Je mag je adres doorsturen.

Blijkbaar vond niet iedereen het even eenvoudig om te reageren op de blog.
Volgende keer haal ik er een rafflecoptertje bij om te zien of dat eenvoudiger is ... dus als je dit keer niet won: volgende keer beter ;-)


3 opmerkingen:

Agnetha Roelands zei

Woohoo! Superbedankt! Dit handige tasje in een vrolijk en mooi stofje krijgt een plaats in mijn handtas en neem ik deze zomer zeker mee op reis!

Anoniem zei

Proficiat Agnetha!

Sonja zei

Van harte Agnetha en veel plezier ermee tijdens de vakantie.

Een reactie posten